зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

30.04.10

Глава Тернопільської облради розповів подробиці свого затримання під стінами Ради

Голова Тернопільської обласної ради Олексій Кайда називає "бєспрєдєлом" його вчорашнє затримання правоохоронцями.

Сьогодні під час прес-конференції Кайда висловив переконання, що вчора в Києві його затримали як активіста ВО Свобода, який виступає проти політики нинішнього керівництва держави, зокрема і як голова облради.

"Думаю, мене ні з ким не сплутали, була дана вказівка на це затримання. Тільки правоохоронці помилочку допустили - затримали мене в той час, коли близько 5 тисяч представників Свободи ще проводили мітинг біля пам'ятника Тарасові Шевченку", - сказав Кайда.
За словами голови облради, його затримали, коли він пішов у Верховну Раду проштампувати відрядження для депутатів облради, які приїхали на виїзне засідання до Києва.

"Підійшли два" красеня ", не сержанти навіть, а капітан і старший лейтенант. Сказали, що мене підозрюють у тому, що я пошкодив вікно автомобіля, і хочуть відвести на впізнання. Коли я зауважив, що для впізнання потрібні ще хоча б дві людини приблизно такого ж зросту, зі схожою зачіскою і аналогічно одягнених, вони заявили, що це буде впізнання за гарячими слідами ", - повідомив Кайда.

За його словами, молодий водій Daewoo при впізнанні сказав, що "начебто схожий, але він не впевнений", але коли прийшов батько водія, то відразу заявив, що впізнає чоловіка, який розбив скло в автомобілі.

"Я кажу, як я міг розбити скло, якщо йшов в середині колони. А батько на це:" Ви організували похід, так? Ну, значить, це ви ". А потім ще каже міліціонерам:" Точно він, я його зі спини впізнав ", ну залізні просто аргументи. Після цього мене повезли до Шевченківського райвідділу міліції для дачі свідчень", - зазначив Кайда.
Вже звідти він повідомив про затримання голові ВО Свобода Олегу Тягнибоку, і всі учасники мітингу вирушили до райвідділу міліції.

"Незабаром мені начальник райвідділу каже - тут дзвіночки пішли, зателефонуйте по телефону своїм, щоб скасували похід до райвідділу. Я ж відповідаю - спочатку випустіть, вийду за територію райвідділу й зателефоную. Майже годину мене тримали в дільниці. Потім таки відпустили, так я зателефонував по телефону. А так я собі тільки уявляю, що б з тим райвідділом зробили 5 тисяч людей після мітингу - злі, накручені, отруєні газами ще під час ранкових подій, а тут ще й їхнього побратима забрали ", - сказав Кайда.

Він також зазначив, що зараз юристи партії "готують документи" стосовно його вчорашнього затримання. "Хоча мені важко сказати, якою буде реакція прокуратури, якщо у нас вже донецькі суди скасовують укази Президента. Розпочався бардак. Мені за 20 років політичної діяльності не раз доводилося бувати в дільницях, але такого" бєспрєдєла "не було навіть за часів Кучми", - заявив Кайда.

Як повідомлялося, у вівторок, 27 квітня, міліція затримала Кайду відразу після мітингу, на якому члени Свободи закликали людей об'єднуватися для боротьби з "антиукраїнським режимом". Після розмови в Шевченківському райвідділі внутрішніх справ Києва його відпустили.