зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

24.09.10

Гурвіц назвав Маркова "брудною твариною" і розповів, як його виганяли з АТВ

Мер Одеси Едуард Гурвіц розповів про свої відвідини офісу телекомпанії АТВ під час прямого ефіру з прем'єр-міністром України Миколою Азаровим.

Згідно з протоколом, Гурвіц мав чекати Азарова, поки той виступав на телеканалі.

"У таких випадках для супроводжуючих виділяється кімната, де можна подивитися ефір і попити мінеральної води", - зазначив мер. Він повідомив, що зайшов у приміщення АТВ разом з головою обласної ради Миколою Скориком.

"Мила дівчина запросила нас у невелику кімнату, де дійсно була мінеральна вода та бутерброди. Через хвилину Миколу Скорика покликали, а потім туди зайшли Марков, Костусєв та незнайомий мені чоловік", - заявив Гурвіц.

За словами мера, засновник телеканалу Ігор Марков зажадав, щоб він покинув кабінет.

"Марков сказав, що це його кабінет і зажадав, щоб я покинув його. Нічого іншого чекати від нього не доводиться. Я сам винен, я не стримався і сказав, що не хочу перебувати з брудними тваринами в одній кімнаті. Я приношу свої вибачення екологам і тваринам ", - додав Гурвіц.

Він вийшов у коридор, де весь час, що залишився, просидів на дивані для гостей.

Як повідомлялося, вчора також відбулася словесна перепалка між Азаровим і Гурвіцем.

Підписатися на нові дописи
Джерела:
http://ua.korrespondent.net/
http://article-blogger.blogspot.com/

Немає коментарів: