Асоціація зовнішньої реклами звинувачує Київську міську державну адміністрацію у використанні рекламних конструкцій до Дня Перемоги без згоди власників конструкцій.
"У ніч з 5 на 6 травня був даний негласний наказ заклеювати всі щити і сітілайти у місті по шляху проходження Президента України. Цей наказ став моментально виконуватися: неофіційні поклейочні бригади вийшли на вулиці і без будь-яких документів та дозволів, криво і навскіс почали поклейку на чужій власності ", - заявляє асоціація.
При цьому асоціація зазначає, що оператори зовнішньої реклами добровільно надали міськадміністрації свої найкращі конструкції, в числі яких всі площини в центрі Києва, для розміщення сюжетів, присвячених 65-річчю перемоги у Великій Вітчизняній війні.
Тому асоціація не бачить підстав для самовільного використання мерією додаткових конструкцій без згоди з їхніми власниками.
У зв'язку з цим асоціація ініціює судові позови за фактами незаконного захоплення приватної власності.
Також оператори почали залучати охоронні компанії для запобігання неузгодженого з ними заклеювання конструкцій.
Крім цього, асоціація закликає прем'єр-міністра Миколу Азарова та голову Державного комітету з регуляторної політики і підприємництва Михайла Бродського захистити малий і середній бізнес від протиправних дій міськадміністрації.
Як повідомляло агентство, Київміськадміністрація вирішила тематично прикрасити вулиці та мости столиці до Дня перемоги, в тому числі розмістивши зовнішню рекламу на сіті-лайтах та біг-бордах.
До цього Асоціація зовнішньої реклами закликала Київміськадміністрацію естетично виважено розміщувати соціальну рекламу до Дня перемоги - точково, на кращих конструкціях і в помірних кількостях, достатніх для створення атмосфери свята.
Також асоціація застерігала мерію від масової заміни комерційних сюжетів соціальними в адміністративному порядку, що може спричинити судові позови замовників реклами, які оплатили ці послуги в травні.
Нагадаємо, Київська міська державна адміністрація планує витратити на святкування Дня Перемоги близько 50 мільйонів гривень. Про це розповів Леонід Черновецький, представляючи концепцію святкового художнього оформлення міста.
Тим часом, у квітні представники Київської міськадміністрації на зустрічі з операторами ринку зовнішньої реклами зажадали до кінця весни прибрати з центру столиці 50% конструкцій.