зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

18.08.10

Цушко не дозволяє підлеглим говорити "ніззя" або "не знаю"

Міністр економіки Василь Цушко в інтерв'ю виданню Главред розповів про те, як працює з підлеглими.

Зокрема, він наголосив, що не випадково очолив Міністерство економіки. "Що стосується Мінекономіки, то преса багато писала про мою біографію. Але всім було лінь - чи це спеціально так - подивитися, що я в чотирьох скликаннях парламенту, 11 років, працював у комітеті з питань фінансів і банківської діяльності. У мене економічна освіта! Так, це Одеський сільгоспінститут, але - економічний факультет!", - заявив Цушко.

"І наступне: я - не академічний економіст. Я - економіст-практик. І сьогодні я роблю все, щоб Мінекономіки стало при-клад-ним. Тобто я не дозволяю чиновникам давати відповідь "ніззя", "не знаю", а вимагаю: скажи, як це можна зробити", - зазначив міністр.

Він заявив, що робить все, щоб документи в міністерстві не залежувалися. "Є зауваження - давай зауваження, причому не юридичні, а економічні, ми ж тут економісти всі. Завдання міністра - менеджер, модератор. Як я її виконую - судити начальству, судити підлеглим, врешті-решт, всім, хто дивиться, як сьогодні міністерство виконує свої функції", - додав він.

Цушко також розповів про те, як треба боротися з бюрократизмом. "Я свій мобільний не міняю - хоча не встигаю відповідати на дзвінки, а відповідаю на есемески. Але видзвонюють, коли мені пишуть, скажімо, керівники підприємств, що в мене десь застряг якийсь документ, або мери міст, або керівники областей. Я тоді відповідаю дослівно: приробіть ноги документу, і щоб людина була у мене в приймальні!, - заявив він Главреду.

Нагадаємо, раніше міністр економіки Василь Цушко заявив, що головний реформатор в Україні - Президент Віктор Янукович.
Джерела: http://ua.korrespondent.net/ http://article-blogger.blogspot.com/