зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

17.09.10

Колесніченко обурений гаслом "Львів'яни понад усе!"

Народний депутат від Партії регіонів, лідер громадського руху «Російськомовної України» Вадим Колесніченко висловив своє обурення позицією мешканців Львова, які вважають своє місто особливим.

"Мене вразило гасло, яке я сьогодні побачив у Львові, - "Львів'яни понад усе!". Якщо це гумор, то це дуже добре. Більше ніде в Україні я таких гасел не бачив. Ми вважаємо, що у Львові найкращі люди? Я не вважаю, що десь в Україні хтось кращий, а хтось гірший. Всі рівні діти для своєї країни. Країна приречена створити для всіх рівні умови ", - сказав він в ефірі одного з телеканалів.

Відповідаючи на репліку члена ВО "Свобода" Ірини Фаріон про те, що Партія регіонів будує в країні зону, Колесніченко зазначив, що Західна Україна живе за рахунок Сходу.

"Я б з повагою ставився до тих, за чий рахунок ви живете. Схід дав грошей для Заходу", - цитує його Gazeta.ua.

Коментуючи ситуацію навколо мовного питання, він заявив, що немає позиції Партії регіонів, а є офіційна позиція Ради Європи про системні порушення в Україні мовних прав людини.

"Я сьогодні чітко заявляю - російська мова регіональна і я говорю російською. У нас таких 14. Вибачте, але Львів - не резервація. Тут теж є російськомовні громадяни", - підкреслив Колесніченко.

Варто відзначити, що від початку ефіру Колесніченко говорив тільки українською.

Проте він перейшов на російську мову після виступу Фаріон на захист усього українського.
Підписатися на нові дописи
RSS   twitter
Джерела:
http://www.zaxid.net/
http://article-blogger.blogspot.com/

Немає коментарів: