зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

21.09.10

Син Герман не зізнається, на які гроші він вдягається у Louis Vuitton

Заступник міністра з надзвичайних ситуацій Микола Герман не оприлюднив свою декларацію про доходи в обіцяний 10-тиденний термін.

Так, 3 вересня 2010 року журнал "Корреспондент" відправив міністру інформаційний запит щодо його декларації.

6 вересня до редакції надійшов факс від Герман, в якому заступник міністра пообіцяв оприлюднити свою декларацію у 10-тиденний термін.

"Дякую Вам за увагу до моєї особи. Я також виступаю за те, щоб в Україні був прийнятий закон про декларації видатків державних чиновників та політиків. Після прийняття такого закону кожен громадянин і преса зможе вимагати декларацію видатків. Поки що такого закону в Україні, нажаль, нема", - написав він (орфографію листа збережено).

"Щодо моєї декларації, яку я щороку подаю до податкових органів то, ідучи на зустріч Вашим побажанням і виступаючи за розширення свободи преси в Україні я опублікую її на офіційному сайті МНС у десяти денний термін", - сказано у листі Герман.

Водночас станом на 21 вересня на сайті МНС відсутня інформація про декларацію заступника міністра.

Раніше "Українська правда" писала про розкішний стиль життя сина Герман, який до призначення у міністерства був помічником депутата.
Підписатися на нові дописи
Джерела:
http://www.pravda.com.ua/
http://article-blogger.blogspot.com/

Немає коментарів: