зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

14.10.10

Табачник: Я – українофіл

Міністр освіти Дмитро Табачник заявляє, що не відчуває дискомфорту від того, що його не сприймають на Західній Україні через його погляди.

Про це він сказав в інтерв'ю Zaxid.net.

"Це говорить про те, що одна частина України від іншої відрізняється, на жаль, меншою толерантністю. Адже за всі два з половиною роки своєї роботи мій попередник жодного разу не був у Харкові, вузівській столиці України, і сприймали його там... Не буду казати, що більш одіозно чи менш одіозно, але принаймні там не намагалися осудити все, що він робив, тільки через те, що він не подобався", - заявив Табачник.

"Це дає мені підстави говорити, що харківське студентство є більш толерантним, ніж його західні однолітки, у тому, що стосується підходу до опозиційних поглядів", - додав він.

Табачник зазначив, що почувається "абсолютно нормально", тому що вважає, що влада в Україні створена демократичним шляхом, через волевиявлення народу.

"А міністр освіти - не переможець конкурсу краси, він не повинен всім подобатись. На жаль, я не чую дискусії на професійні теми", - сказав він.

На питання, як він ставиться до того, що йому закидають, зокрема, те, що він є українофобом, Табачник відповів:

"Брехня. Навіть не варто обговорювати. Я - українофіл, але українофіл з абсолютно європейським ставленням до України і до будь-якої української партії".

"Я ніколи не збирався і не буду ні перед ким виправдовуватись, але і перші три роки, і другі півтора, коли я працював віце-прем'єром, рівень забезпечення всіх абсолютно українських програм - і української книги, і українського підручника, і шкільного автобуса - був набагато вищим, ніж при будь-кому з моїх попередників і наступників", - додав він.
Підписатися на нові дописи
Джерела:
http://www.pravda.com.ua/
http://article-blogger.blogspot.com/

Немає коментарів: