зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

25.09.10

Азаров похвалив Добкіна за чисті вулиці

Прем’єр-міністр України Микола АЗАРОВ відзначив чистоту вулиць у Харкові.

Як передає кореспондент УНІАН, своє враження від міста прем’єр висловив, порівнюючи роботу Харківської та Одеської міської влади.

«Я досить пряма людина, тому сказав меру Одеси всі враження, які у мене виникли, коли я проїжджав по Одесі, або виходив з машини і бачив місто. Зовсім протилежне я сказав вашому губернатору. Щиро сказав: Михайле Марковичу (ДОБКІН – УНІАН), Харків і Одеса – небо і земля!», наголосив М.АЗАРОВ.

Керівник уряду високо оцінив «порядок і прогрес» у Харкові та водночас висловив жаль із приводу низької якості доріг у Одесі.

«Мені прикро як прем’єр-міністру. У нас Одеса має бути кращою за Харків, або принаймні не гіршою. І вона обов’язково буде не гіршою за Харків», - зазначив М.АЗАРОВ.

Прем’єр-міністр висловив задоволення роботою місцевої влади у Харкові, зауваживши, що «місто покращується на очах».

Як повідомляв УНІАН, під час робочого візиту до Одеси М.АЗАРОВ критично оцінив роботу мера міста Едуарда ГУРВІЦА, зокрема відзначив незадовільний стан доріг.
Підписатися на нові дописи
Джерела:
http://unian.net/
http://article-blogger.blogspot.com/

Немає коментарів: