зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

04.10.10

Українців «розвели» московські політтехнологи, - Оксана Забужко

Українська письменниця Оксана Забужко переконана, що українців «розвели» московські політтехнологи. Так Оксана Забужко відповіла на запитання про те, що після її заклику голосувати проти всіх кандидатів на останніх президентських виборах, на Галичині багато хто змінив ставлення до неї.

«Це не була риторика перед парламентськими виборами, це був крик. Я не бачу жодних підстав, щоб змінити свою позицію, але думаю, що ця позиція потребує обґрунтування, бо навіть за минулі півроку в Україні слабо зрозуміли, як нас «розвели» московські політтехнологи. Тобто як зіграли з нами в оті самі наперстки, як виставлялася оця вся комбінація, при якій має вийти два кандидати, обоє на гачку у Кремля — однакові», - пояснила Оксана Забужко під час творчого вечора у Львові, пише Vlaskor.net.

Оксана Забужко продовжила: «Кажуть, не однакові. Минуло вже півроку і досі «розведені» й ошукані українці, досі хохли тягають один одного за чуби в боротьбі, хто ж би був меншим злом. Меншого зла не буває. І це правда. Я це сказала тоді перед тим самим другим туром, це є правда. Те, чого я не сказала за 5 хвилин ефіру, я обов'язково мушу написати. Написати статтю більшого формату для того, щоб пояснити те, що я побачила наживо, чітко, і усвідомила для себе у 2008 році. Все те, що відбувалося у цій грі в наперстки між Кремлем і тими людьми, котрі чомусь у нас називаються політиками, вона дуже чітко підтверджувала те, про що я писала у вірші «Диптих 2008 року». Тому я кажу – вимикайте телевізор, читайте хороші книжки і більше спілкуйтеся з власними дітьми».
Підписатися на нові дописи
Джерела:
http://www.zaxid.net/
http://article-blogger.blogspot.com/

Немає коментарів: