зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

29.09.10

СБУ нема чого сказати про збір даних про журналіста, окрім "сам дурак"?

Речниця Служби безпеки України Марина Остапенко відмовилася коментувати інформацію про те, що працівники СБУ збирають інформацію про журналістку Вікторію Сюмар.

"Комусь хтось щось сказав. Я не буду робити PR нікому", - заявила вона Радіо "Свобода" на прохання підтвердити чи спростувати відповідну заяву Сюмар.

"Я не буду нічого коментувати... І взагалі, коментувати цю ситуацію просто не буду. Тут нема що коментувати. Я не буду, знаєте, на "дурак" відповідати "сам дурак", - сказала речниця СБУ.

Сама ж журналістка і громадська діячка, виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар повторила радіо, що працівники СБУ збирають інформацію про неї.

"Я з цими людьми не спілкувалася. Консьєржка у будинку розповіла, що приходили люди, які представилися працівниками СБУ, показали посвідчення і запитували про мешканців моєї квартири, хто приходив, коли приходять, хто від них йде, коли йде, як вони живуть і таке інше", - сказала журналістка.

"Я не думаю, що вона здатна це вигадати. Це треба мати надто глибоку фантазію", - наголосила Сюмар.
Підписатися на нові дописи
Джерела:
http://www.pravda.com.ua/
http://article-blogger.blogspot.com/

Немає коментарів: