зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

16.09.10

Ватажок банди, на рахунку якої 57 вбивств, виявився "дисидентом"

Фігурант справи про злочинне угруповання, на рахунку якого 57 вбивств, Гіві Немсадзе переховувався п'ять років, побоюючись політичних репресій.

Про це він заявив в свідченнях Генпрокуратурі, зачитаних главою Київського райсуду Донецька Володимиром Бауліним в ході судового засідання, повідомляє Острів.

"У серпні 2005 року проти прихильників Партії регіонів з боку "помаранчевої" влади почалися політичні гоніння. Стосовно себе можу сказати, що у 2004 році я брав участь у виборчій кампанії від Партії регіонів у Донецьку", - заявив він.

"Проте, вибори виграла протиборча політична сила", - зазначив Немсадзе у своїх свідченнях.

За його інформацією, політичних репресій зазнали його друзі-підприємці.

"Мені стало відомо, що співробітниками міліції затримані мої знайомі..., з яких тортурами вибивали свідчення про злочини, яких вони не здійснювали...Їх катували струмом, в результаті чого вони дали свідчення, обмовили себе і багатьох інших, у тому числі і мене", - заявив Немсадзе.

"Я подумав, що подібне чекає і на мене, тому виїхав з Донецьку", - пояснив він.

Також Немсадзе зазначив, що читав у пресі виступ тодішнього глави МВС Юрія Луценка, який на всю країну заявив, що Немсадзе є творцем "найкривавішої банди" в Донецькій області.

"Я розумів, що Луценко виконує волю "помаранчевого" уряду... Для себе я зрозумів, що нічого довести не зможу...Я побоювався за своє життя...Я поїхав до своїх знайомих в Західну Україну, де проживав до теперішнього часу (моменту явки до Генпрокуратури)", - йдеться у свідченнях.

Як відомо, в Київському райсуді Донецька напередодні слухалася справа з приводу задоволення або про відмову в задоволенні постанови Генпрокуратури про припинення справи про притягнення до кримінальної відповідальності Гіві Немсадзе у зв'язку із закінченням терміну давності.
Підписатися на нові дописи
RSS   twitter
Джерела:
http://www.pravda.com.ua/
http://article-blogger.blogspot.com/

Немає коментарів: