зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

10.06.10

За участь в акції "Стоп цензурі!" звільняють?

Після трьох років роботи заступник головного редактора з редакційних питань "Незалежного телеканалу Севастополя" Тамара Акіменко написала заяву про звільнення "за власним бажанням" після розмови з керівництвом каналу, де їй сказали, що з учасником акції "Стоп цензурі!" телеканал працювати не може.

За інформацією видання "Телекритика", Т.Акіменко заявила: "У третій декаді травня я перебувала у відпустці і уважно відстежувала ситуацію навколо руху "Стоп цензурі!". Прохання додати мій підпис відіслала 24 травня. Після цього співробітники телеканалу повідомили, що мені має бути розмова з керівництвом. Першого червня, коли я вийшла на роботу, директор (директор і головний редактор НТС Дмитро Жуков, - ред.) викликав мене і спитав: "Томо, з ким ти борешся? Навіщо ти поставила підпис?". Я пояснила, що борюся не "з кимось", а проти цензури. Мені сказали, що ми так працювати не зможемо. Після цього я написала заяву за власним бажанням з формулюванням, що вважаю неприйнятним працювати за "темниками".

Власниця НТС Олена Баженова наголосила, що Т.Акіменко написала заяву про звільнення за власним бажанням, але за роз'ясненнями запропонувала звернутися до главреда НТС Д.Жукова. У редакції НТС повідомили, що до кінця червня він перебував у відпустці.

Нагадаємо, всеукраїнський рух "Стоп цензурі!" організовано українськими журналістами, які виступають проти будь-якого тиску на ЗМІ з боку власників медіа, влади або політиків.