зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

07.04.10

Експерти відзначають зростання прихованої політичної реклами в українських ЗМІ

Кількість прихованої політичної реклами в українських ЗМІ практично зрівнялася за обсягами з комерційною рекламою, повідомляє Deutsche Welle.
Такі результати моніторингу дотримання журналістських стандартів у березні.

"Після виборів в Україні рівень політичних замовних матеріалів у ЗМІ знизився, оскільки політикам вже не було так принципово добре виглядати перед суспільством", - сказала в інтерв'ю Німецькій хвилі виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар.

На її думку, зміна ситуації в березні, а саме затребуваність ЗМІ як політичного інструменту, свідчить про початок нового етапу боротьби за владу в державі.

Сюмар зазначила, що влада наразі насолоджується поблажливістю з боку преси, яка очікує на результати перших ста днів діяльності нової команди.

А той факт, що найбільше замовних матеріалів зафіксовано на користь Юлії Тимошенко, експерт пояснила важкими часами для опозиції: "Опозиція переживає ідейну кризу і тому обрала замовні матеріали як спосіб інформування - простий, невибагливий, але хотілося б відзначити, що і неефективний".

Відповідно до моніторингу за березень, лідером з розміщення "сумнівних матеріалів" стала газета Факти, а матеріалів, неналежно маркованих як рекламні, найбільше розмістила газета Сегодня.