зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

14.08.10

Каськів: Я зневажаю інтернет-коментаторів

Народний депутат від НУ-НС, лідер партії Пора Владислав Каськів в ефірі телеканалу ТВi розповів про своє негативне ставлення до коментаторів статей в Інтернеті, а також вказав на причину проблеми зі свободою слова в країні.

Каськів був гостем передачі Правда з Володимиром Павлюком, повідомляє ТВi.

"Я зневажаю людей, які виливають свою жовч у коментарях до статей. З маси моїх знайомих, яких я поважаю, я не знаю того, хто цим страждає, тому що ці всі люди зайняті, вони концептуально сформовані і т.д. Що людина хоче висловити коментарями до статей, мені незрозуміло", - висловився Каськів.

Політик упевнений, що обмеження свободи слова в Україні відбувається з ініціативи власників медіа. "Власники ЗМІ намагаються відповідати тим подіям, які відбуваються в суспільстві, у владі. Відбувається централізація влади, змінюється поведінка медіа-власників", - заявив Каськів.

Але російський сценарій, на його думку, Україні не загрожує. "Є бажання влади краще виглядати, покращувати свій імідж. Але російський сценарій, тобто бажання консолідувати всю економіку в одних руках, право на думку людей, воно, напевно, генерується не самою владою. Намагаються власники ЗМІ, які є великими впливовими фінансовими магнатами, бути корисними владі", - зазначив політик.

Каськів вважає, що це шкодить країні, але особисто він цього змінити не може. "Я не можу зараз вийти з прапором, я займаюся іншою справою, але це не заважає мені мати власну думку", - зазначив лідер Пори.

Зазначимо, нещодавно Каськів очолив робочу групу Комітету економічних реформ з національних проектів. Він також заявив, що не збирається вступати ні в Партію регіонів, ні в коаліцію.