зафолловити у Твіттеріпідписатися на RSS

Cтатті про українську політику і не тільки

13.12.10

Комуніст побачив, як «регіонали» розбещують молодь


Студентів примушують цілими факультетами вступати в Партію регіонів.

Про це заявив депутат від КПУ Леонід Грач, повідомляє його прес-служба.

Комуніст вважає, що влада розбещує молодь.

"Зганяють в аудиторії студентів і примушують цілими факультетами вступати в Партію регіонів. Квиток регіонала стає перепусткою у життя", - заявив Грач.

"Перед виборами в цю партію записувалися підприємці, що боялися проблем з бізнесом. Тепер ця ж доля спіткала студентів, які теж не хочуть собі проблем, адже попереду іспити, сесії, захист диплома", - повідомив він про ситуацію в Криму.

Комуніст додав, що "тотальні фальсифікації виборів відбувалися не просто на очах у молоді, але і з залученням до цих діянь самих молодих людей".

"Саме їх, які вчора тільки одержали паспорти, регіонали примусили з допомогою підкупу зрадити свою совість і взяти участь у так званих "каруселях", коли цілими автобусами перевозили хлопців від однієї ділянки до іншої, де вони за підробленими візитними картками багаторазово голосували" - обурюється Грач .

реклама: | єдиний гаманець | кредитка | міні кредитка | карта юніора | програма Бонус+ | робота | інтернет | соціальна карта | карта gold | море можливостей | нерухомість | авто-конфіскат | пенсійна карта | автоброкер | термінові грошові перекази | PrivatAssistance | страхування |
Підписатися на нові дописи
Джерела:
http://www.unian.net/
http://article-blogger.blogspot.com/

УКУ став на захист Києво-Могилянської академії, – звернення


Міносвіти мало б вивчити освітню систему НаУКМА й поширити її досвід на всю сферу вищої освіти. Про це йдеться у зверненні ректора Українського католицького університету о. Бориса Ґудзяка.

Про це повідомили у відділі зв’язків УКУ.

"Спільнота УКУ глибоко стурбована конфліктом, що виник між Національним університетом "Києво-Могилянська академія" (НаУКМА) та Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (МОНМС). На нашу думку, конкретні причини для розбіжності позицій (хоч і важливі самі по собі) лише віддзеркалюють значно глибші розбіжності, які спричинені радикально відмінним баченням завдань вищої освіти в Україні.

Двадцятиліття відносної свободи породили в освітньому полі України важливі й життєздатні феномени, одним із найяскравіших з яких є Національний університет "Києво-Могилянська академія". Цей університет суттєво спричинився до того, що на ниві вищої освіти в нашій державі сформувався новітній освітянський стандарт, позначений такими цінностями, як академічна свобода, висока якість освіти і творчий пошук", – зазначено у зверненні.

Окрім цього, в зверненні ректора УКУ зазначено , що "до цього університету горнуться світлі й творчі люди, вступні кампанії виявляють незмінно високі конкурси, а якість навчання загалом і рівень знання іноземних мов зокрема (особливо англійської) відомі в усьому світі. Ось чому диплом НаУКМА здобув високе визнання, а його володарі мають найвищі рейтинги на ринкові праці. Випускники "Могилянки" є висококомпетентними спеціалістами без комплексів минулого й успішно працюють в Україні та багатьох країнах світу".

"Для Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України все це мало б свідчити про те, що з часу свого відродження НаУКМА виробив унікальну систему навчання й життєдіяльності, яка довела свою ефективність. Міністерство мало б вивчити освітню систему НаУКМА й через сприяння відповідному реформуванню законодавчої бази поширити її досвід на всю сферу вищої освіти. Ось чому дивує, що насправді в Україні має місце зворотна тенденція: оригінальні освітні феномени втискують у прокрустове ложе недосконалого закону.

Спільнота УКУ переконана, що у цей відповідальний момент Міністерство освіти і науки, молоді та спорту має керуватися у своїй діяльності передусім духом бажаного, а не буквою застарілого. Якість освіти має бути головним критерієм будь-яких вимог з боку МОНМС. Інакше його дії, проілюстровані нинішніми вимогами до НаУКМА, свідчитимуть про бажання приборкати непокірних.

В нашій країні сформувався консенсус щодо того, що українська вища освіта потребує реформ. Поділяє цю переконаність і згадане Міністерство. Проте шлях зможе подолати лише той, хто наважився вирушити в дорогу. МОНМС має не згортати наявні недвозначно успішні експериментальні починання, такі як НаУКМА, а навпаки – відважитися на створення нових, додаткових. Тільки з таким підходом до справи можна осягнути мету бажаних реформ.

На превеликий жаль, нинішній конфлікт був ледь не запрограмований духом нової редакції Закону про вищу освіту. В ній вектор реформ спрямований назад, у "старі добрі" (для декого) часи надмірного централізованого адміністрування. Нова редакція законопроекту про вищу освіту є ще одним свідченням невпинного згортання здобутків української демократії на освітньому полі, яке призводить до самоізоляції України в міжнародному академічному контексті й до ретроградності її внутрішніх трансформацій. Український католицький університет уже висловлював МОНМС свою стурбованість характером цього документа і з жалем переконується у слушності своїх висновків.

УКУ солідаризується з намаганням НаУКМА зберегти випробувану часом навчальну систему, яка дає рясні плоди, і захистити виправдані елементи своєї автономії. Ми закликаємо Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України визнати очевидні здобутки академічної спільноти НаУКМА і переосмислити своє ставлення до набутого нею досвіду", – йдеться у зверненні ректора Українського католицького університету о. Бориса Ґудзяка.

Міністерство освіти розробило новий законопроект про вищу освіту, зареєстрований під номером 6194 від 16.03.2010. Найбільш істотним нововведенням є повернення вступних іспитів до ВНЗ.

реклама: | єдиний гаманець | кредитка | міні кредитка | карта юніора | програма Бонус+ | робота | інтернет | соціальна карта | карта gold | море можливостей | нерухомість | авто-конфіскат | пенсійна карта | автоброкер | термінові грошові перекази | PrivatAssistance | страхування |
Підписатися на нові дописи
Джерела:
http://www.zaxid.net/
http://article-blogger.blogspot.com/